Ta strona używa plików Cookies. Proszę zapoznać się z celem ich używania i możliwościami zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Polityka prywatności

Kurs na wózki widłowe Elbląg - Kat II WJO

Szkolenia dla firm mogą odbywać się w siedzibie zamawiającego, darmowy dojazd min 3 osoby.

Szkolenia osób indywidualnych odbywają się w Malborku Grobelno 8.

Cennik: 

  • Kurs 
    • 1 do 4 - 400 zł os.
    • 5 do 9 - 350 zł os.
    • 10 i więcej - 300 zł os.
  • Egzamin UDT - 171,94 zł
  • Osoby indywidualne kurs + egzamin - 590 zł

Harmonogram i czas szkolenia:

Grupa 3 - 9 osób. Przewidywany czas około 2,5 miesiąca.

I spotkanie szkoleniowe – 6 h teorii.

II spotkanie szkoleniowe – 2 h teorii, 4 h praktyki.

Egzamin teoretyczny odbywa się w siedzibie UDT Gdańsk. Czas oczekiwania od zgłoszenia około 5 tygodni.

Egzamin praktyczny odbywa się w zakładzie pracy zamawiającego. Czas oczekiwania około 2-3 tygodnie.

Wydanie dokumentacji. Czas oczekiwania około 3-5 tygodni.

Grupa 10 - 20 osób. Przewidywany czas około 1,5 miesiąca.

I spotkanie szkoleniowe – 6 h teorii.

II spotkanie szkoleniowe – 2 h teorii, 4 h praktyki.

Egzamin praktyczny oraz teoretyczny odbywa się w zakładzie pracy zamawiającego, w tym samym dniu. Czas oczekiwania od zgłoszenia około 5 tygodni.

Wydanie dokumentacji. Czas oczekiwania od zgłoszenia około 3 tygodnie.

*Podane terminy zakładają zdany egzamin przy pierwszym podejściu. Każdy kolejny egzamin wydłuża czas o około 5 tygodni.

Zmiany prawne wprowadzone od 10-08-2018 r.:

  1. Wszyscy operatorzy zatrudnieni po 10-08-2018 r. muszą posiadać uprawnienia UDT na wózki jezdniowe.
    • Wszystkie inne dokumenty nie uprawniają do poruszania się wózkiem jezdniowym

  2. Operatorzy zatrudnieni przed 10-08-2018 r. posiadający certyfikat o ukończeniu kursu.
    • Operatorzy posiadający imiennie zezwolenia na kierowanie wózkiem jezdniowym wystawione nie wcześniej niż 01-01-2015, mogą legalnie pracować do 31.12.2021r.
      Po upływie w/w terminu każdy operator musi posiadać uprawnienia UDT.

Nota prawna.
Rozporządzenie z 15 grudnia 2017 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym.

Tel: 698-202-987
Mail: szkola.agbar@gmail.com

AGBAR zaprasza do wzięcia udziału w profesjonalnym kursie z obsługi wózków widłowych w Elblągu. Szkolenie bazuje na programie Urzędu Dozoru Technicznego, który charakteryzuje się numerami rejestrowymi 28/12/2016BG i 35/12/2016/W-J.

Każdy kursant otrzymuje na zakończenie nauki certyfikat potwierdzający kwalifikacje. Dokument, w pełni zgodny z rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji Narodowej, jest wydawany po polsku i po angielsku. Osoby biorące udział w szkoleniu otrzymają także od wykładowcy wszelkie materiały wykorzystywane w procesie nauki. 

Kurs na wózki widłowe w Elblągu dopasowujemy do potrzeb naszych klientów. Jesteśmy elastyczni, jeśli chodzi o terminy oraz konkretne godziny lekcji, natomiast  przeprowadzamy kursy dla pracowników jedynie w siedzibie firmy.Co wchodzi w zakres szkolenia i w jakiej formie przebiega?

W przypadku Elbląga, kurs na wózki widłowe jest prowadzony w taki sam sposób, jak programy szkoleniowe przeznaczone dla pozostałych miast znajdujących się w obszarze naszej działalności. Niezależnie zatem od konkretnej miejscowości, zakres zajęć obejmuje zarówno lekcje z wiedzy teoretycznej, prowadzone w sposób charakterystyczny dla wykładów, jak i praktyczną naukę jazdy odbywającą się na placach manewrowych.

Możesz mieć pewność, że podczas szkolenia dowiesz się, jak profesjonalnie i w sposób bezpieczny wymieniać w pojeździe zbiorniki z gazem. Podczas zajęć z obsługi wózka widłowego przyswoisz natomiast efektywną technikę prowadzenia pojazdu. Dodatkowo opanujesz także umiejętność sprawnego i pozbawionego ryzyka transportu palet industrialnych.

Z oferowanego przez Centrum Szkoleniowe AGBAR kursu na wózki widłowe skorzystało wiele osób prywatnych pracujących w Elblągu, które wystawiły nam bardzo pozytywne recenzje. Jeśli jesteś zainteresowany ofertą, zapoznaj się z dostępnymi na stronie materiałami lub skontaktuj się z nami.